sobota, 8 grudnia 2012

Ósmy


-jeszcze znajdziesz takiego. Zobaczysz.
-no to opowiadaj co u ciebie.
***
-a co mam ci powiedzieć? Że słyszałam jak Liam wyznał mi w nocy miłość i nie mogę przestać o nim myśleć? Że gdy tylko go zobacze mam motylki w brzuchu i uśmiech na twarzy? Że gdy rano wstaje myśle sobie co  było gdyby?
-Zakochałaś się-powiedziała Bella
-nie pra...ehh kogo ja chce oszukać. Aż tak bardzo to widać?-kiwnęła głową
-co ja mam robić?
- Może porozmawiam z Liamem i go wypytam?
-Nie. To chyba zły pomysł
-Masz racje sam powinien coś zrobić jeśli coś do ciebie czuje.
-a skąd ja mam wiedzieć że to co mówił było prawdą?
-nie dowiesz się jak nie zapytasz-opowiedziała.
Bella wyszła po 1h. Zostałam sama.
Usiadłam przy pianinie i zacżęłam śpiewac piosenkę którą kedyś sama napisałam. Dokładnie ukazywała uczucia jakimi daże Liama.
~LIAM~(jakiś czas wcześniej)
Ciekawość zwycięzyła. Zakradłem się na górę do mojego pokoju gdzie były dziewczyny. Drzwi były uchylone więc wszystko słyszałem:

-a co mam ci powiedzieć? Że słyszałam jak Liam wyznał mi w nocy miłość i nie mogę przestać o nim myśleć? Że gdy tylko go zobacze mam motylki w brzuchu i uśmiech na twarzy? Że gdy rano wstaje myśle sobie co  było gdyby?
-Zakochałaś się
-nie pra...ehh kogo ja chce oszukać. Aż tak bardzo to widać?

Więcej nie musiałem słuchać. Teraz wiedziałem co musze zrobić. Gdy Bella wyszła długo się wahałem ale stwiedziłem że jeśli nie teraz to kiedy? Chyba już nigdty nie będę bardziej gotowy. Ponownie wszedłem po schodach i..już miałem zapukac gdy usłyszałem.. jak gra na pianinie i śpiewa.

I must be crazy now
Chyba zwariowałam
Maybe I dream too much
Może zbyt dużo śnię
But when I think of you
Ale gdy myślę o Tobie
I long to feel your touch
Pragne poczuć Twój dotyk

To whisper in your ear
Szeptać Ci do ucha
Words that are old as time
Słowa, które są stare jak świat
Words only you would hear
Słowa, które byś usłyszał
If only you were mine
Gdybyś tylko był mój

I wish I could go back to the very first
day I saw you
Chciałabym móc wrócić do pierwszego dnia
Którego Cię zobaczyłam
Should've made my move when you
looked in my eyes
Czy powinnam zrobić mój ruch kiedy 
Ty spojrzałeś w moje oczy

'Cause by now I know that you'd feel
the way that I do
Bo teraz wiem, że czujesz to samo co ja
And I'd whisper these words as you'd
lie here by my side
I szepczę te słowa tak jakbyś leżał przy mnie
Wszedłem do pokoju i stanąłem za nią. Jeszcze mnie nie widziała.
I love you, please say
Kocham Cię, proszę powiedz
You love me too, these three words
Że Ty też mnie kochasz, te trzy słowa
They could change our lives forever
Mogą zmienić nasze życie na zawsze
And I promise you that we will always
be together
Obiecuję Ci, że zawsze będziemy razem
Till the end of time
Do końca świata
Teraz zacząłem śpiewac razem z nią. Zobaczyła mnie.
So today, I finally find the courage
Dzisiaj w końcu znalazłam odwagę
deep inside
w głębi siebie
Just to walk right up to your door
By po prostu iść pod twe drzwi
But my body can't move when I finally get to it
Ale nie mogłam się ruszyć kiedy w końcu tam dotarłam
Just like a thousand times before
Tak jak tysiące razy wcześniej
Zaśpiewałem.
-Kocham Cię Amy

~AMY~
-Kocham Cię Amy-powiedział
I ta radosć gdy osoba którą kochasz odwzajemnia twoje uczucia. Każdy dzień nagle staje się niepowtarzalny a to dzięki właśnie tej osobie. Niespodziewanie złączył nasze usta w namiętnym pocałunku. Tysiące myśli przebiegło przez moją głowę. Odwzajemniłam pocałunek. Włożyłam w niego wszystkie moje uczucia i emocje jakie wtedy odczuwałam. 
Kochałam GO<3.
"Przyciągnęłam Liama mocniej do siebie.Namiętność, która mnie ogarnęła, zdawała się kumulować, pragnęłam jego
bliskości coraz bardziej desperacko. Przesunął opuszkami palców po moim karku, poprzez delikatne zagłębienie na
plecach i osadzając swoją silną dłoń na prawym biodrze. Poczułam dreszcze na plecach. Właśnie ten pierwszy całus.
Czułam jego płonącą skórę, wsłuchiwałam się w nierówne bicie serca, wystukujące najpiękniejszą melodię pod Słońcem. Zatopiłam dłoń w jego puszystych włosach.  Zacieśnił uścisk na mojej talii, chcąc mi przekazać, że jestem tylko jego.
Zaśmiał się cicho, kiedy przejechałam paznokciem po jego torsie. Podniosłam na chwilę powieki, patrzył na mnie. Pragnęliśmy siebie tak bardzo. Liam pochłonął mnie bez reszty, zatracałam się w jego oczach, umierałam pod wpływem jego dotyku."
-Ja tez cię kocham Liam-wtuliłam się w niego. W tym momencie byłam najszczęśliszą dziewczyną na świecie.

*~*
Przepraszam. Przepraszam że tak dawno nie dodawałam. Miałam mniej czasu przez ostatnie dni i ograniczony dostęp do internetu. Ale mam nadzieje że zrekompesowałam się wam nowym rozdziałem skończonym właśnie przed chwilą. Liczę na to ze skomentujecie rozdział i zmotywujecie do następnego. Od razu mówię że do końca roku pojawia się tylko 2 rozdziały a co przepraszam i prosze o zrozumienie.
Zatem nie przeciagam i do następnego:*
 
Pozdrawiam 
PATTIE_MALIK

6 komentarzy:

  1. Cudowne.
    i tak.. romantycznie. ach.. *.*
    rozmarzyłam się.. :D

    już nie mogę doczekać się następnego. :)
    Pisz szybciutko.
    Proszęę. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jaki on boski *,* Świetny! Kasia ma rację.Taki romantyczny <33
    Nie mogę się doczekać następnego :)
    Szybciutko wstawiaj ;***

    I zapraszam do mnie ;> sadstoryabout1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie znalazłam chwilkę i "nawiedziłam" twojego bloga ;) Dziękuję za zaproszenie. Na początku powinnam chyba przeprosić, że nie dodawałam komentarzy pod każdym rozdziałem, ale nie mogłam przestać czytać ;) Mam nadzieję, że ta notka zrekompensuję brak poprzednich... Przyznam się, że miałam już w planie lekturę twojego bloga, ale mam w planie tyle innych, że zawsze trochę to trwa. Gdy dostałam od ciebie nominację Liebster Award przeniosłam go na szczyt listy, ale niestety również z kilkoma innymi. Tak więc dopiero dziś udało mi się uczciwie do niego przysiąść... I jestem nim zachwycona :) Podoba mi się głównie to, że jest o Liamie... Czasami mam wrażenie, że trochę jest zaniedbany i że zazwyczaj jest pomijany w opowiadaniach... Cieszyłam się więc na lekturę :)
    Pomysł na opowiadanie całkiem fajny i koncepcja złego byłego chłopaka może być ciekawa. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę się zachwycać nad twoimi pomysłami... Po cichu trzymam też kciuki, żeby wszystko skończyło się happy endem, bo... co tu dużo ukrywać, jestem beznadziejną romantyczką ;) Naprawdę beznadziejny przypadek. To wyznanie Liama, gdy myślał, że ona śpi... rozpływam się po prostu :) Już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów... Mam nadzieję, że poznam w nich lepiej chłopców. No ale przede wszystkim będę wyczekiwać kolejnych romantycznych uniesień ;)
    Uwielbiam Danielle i gdy zobaczyłam jej twarz na głównym zdjęciu uśmiechnęłam się do siebie... Podoba mi się wystrój bloga. Nie jest krzykliwy, więc dobrze się czyta. Jedynie napis na zdjęciu nie jest jakoś bardzo widoczny, no ale gdy już raz go przeczytałam, to już mi nie przeszkadza...
    Miałam tyle rzeczy do skomentowania, które układałam sobie w głowie podczas czytania kolejnych rozdziałów, a teraz jakoś wszystkie mi uleciały... No ale co się odwlecze... Będą kolejne :)
    Muszę jeszcze się do czegoś doczepić, bo nie byłabym sobą ;) Strasznie mnie irytuje używanie niektórych słów w opowiadaniach... I nie chodzi tu wcale o przekleństwa, ale o słowa typu: plastik, tapeciara itp. Wiem, że są popularne w użyciu w obecnych czasach, ale wciąż czuję, że gdy ktoś postanawia pisać, to powinien ich unikać, bo one tylko spłycają twój talent. To tylko taka moja rada :) Nie mogłam się powstrzymać ;)
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Jeśli można prosić o informowanie, to byłabym wdzięczna.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego

    @KateStylees
    http://1d-my-little-mystery-girl.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem naprawdę szczesliwa że przeczytałaś mojego bloga. Śledzę na bierzaco twój i jestem zdumiona tym co tam piszesz. Jest świetny. Chgyba jak do tej pory najlepszy jaki czytałam. Dziekuję bardzo że skomentowałaś bo to wiele dla mnie znaczy. Dziękuje również za słowa krytyki. To one dodają najwięcej weny. Oczywiście będę cię informować. Pozdrawiam Pattie_Malik

      Usuń
  4. Nominowałam Cie do LIEBSTER AWARD. Informacje na moim blogu ;**
    A co do posta to świetny, z resztą jak reszta <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na www.love-and-other-drug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń