wtorek, 6 listopada 2012

Czwarty

-NICK?! Jak ty tu wszedłeś?!-spytałam
-Twój tata mnie wpuścił. Proszę kochanie nie kłóćmy się-powiedział
-Nas już nie ma Nick. To co zrobiłeś uświadomiło mnie w tym ze mnie nie kochasz
-To było nie porozumienie
-przespanie się z największym śmieciem w szkole uważasz za nie porozumienie?! Jest...Dziwką która pcha się każdemu naiwnemu facetowi do łóżka. wcale bym się nie zdziwiła jak zaliczyła by już całą szkołę. Jest zwykłą szmatą która...-nie zdążyłam dokończyć bo UDERZYŁ MNIE!?
-Amy ja...
-Wypieprzaj stąd...Już!-trzymając się za czerwony policzek, mokry od łez wypchnęłam go z mieszkania.
Próbował mnie jeszcze przepraszać ale nie obchodziło mnie to.
-Pożałujesz tego zobaczysz!-dodał na koniec
Zamknęłam za nim drzwi i pobiegłam do pokoju. Wzięłam szybki prysznic i położyłam się spać.
~RANO~
  Wstałam ok godziny 10. Dzisiaj niedziela więc mam cały dzień wolnego. Zabierając te ubrania udałam się pod prysznic. Cały czas czułam ból zaczerwienionego policzka. Były też siniaki. Wyszłam spod prysznica,wysuszyłam włosy ,ubrałam się i zrobiłam make-up żeby przykryć siniaki. Zeszłam na dół i przywitałam się z tatą.
-Masz jakieś plany?-spytał tata
-A co?
-Może wybralibyśmy się na kilka dni do Polski? Odwiedzilibyśmy ciocię Irenę i pozwiedzali trochę?
-Wszystko super tylko że mam próby na zakończenie roku z chłopakami z One Direction...
-Aaa to ci słodcy chłopcy za którymi lata córka Elizabeth....-powiedział nwm czy do siebie ale wszystko słyszałam
-jakiej Elizabeth?
-emm...koleżanki z pracy-czy mi się wydaje czy mój staruszek się zarumienił?
 -tsa jasne...
-no co?
-no przecież nic nie mówię
-No to może pojedziemy po zakończeniu roku co?
-jasne nie ma sprawy
-wybierasz się gdzieś?
-jestem umówiony z...
-Elizabeth-dokończyłam za niego
-emm tak
-no to powodzenia
-nie dziękuję
-słuchaj tatku....wpuszczałeś wczoraj Nicka?
-no tak powiedział że chciał ci jakąś niespodziankę zrobić
-my już nie jesteśmy razem więc jak następnym razem przyjdzie to go nie wpuszczaj albo powiedz że mnie nie ma
-awww a taka piękna para z was była no cóż jasne
-dziękuję
-Narazie
-papa-odpowiedziałam i poszłam na górę

Po 2h bezczynności zaczęło mi się nudzić więc postanowiłam pójść w miejsce które najbardziej mnie relaksuje.
Wzięłam strój i  wyszłam kierując się prosto do studia tańca.

***
Tak jak mówiłam spóźniłam się z rozdziałem. Ale mam nadzieję że długo nie musieliście czekać? Podoba się rozdział?> Mnie średnio ale obiecuję że kolejny będzie lepszy i ciekawszy. Nareszcie zacznie się coś dziać między Liamem a Amy. Do następnego rozdział poproszę 7 komentarzy. We wtorek pisze egzaminy próbne i nwm czy dam radę dodać coś nowego więc życzcie mi powodzenia. 
 POZDRAWIAM 
Pattie_Malik

7 komentarzy:

  1. Rozdział świetny, podoba się i to bardzo.
    Pisz szybkoo następny bo już nie mogę się doczekać. ;)

    i do mnie zapraszam, ;D
    http://stoleemyhearttt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział zajebisty :D I dzięki za komentarze na moim.
    Wbijać!:
    www.sadstoryabout1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem ci, że za krótki jak dla mnie. strasznie dużo dialogów. za dużo. następny powinien być 4 razy dłuższy, bo tak na prawdę pod czas tego niczego się istotnego nie dowiedziałam. za mało opisów. no ale cóż. czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Super <3
    Proszę o następny : *

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero zaczelam czytac bloga, a juz mnie wciagna i zakochalam si w nim <3<3 Opowiadanie jest zachecajace i wciagajace. Akcja nie toczy sie za szybko, troche wolno ale to daje urik opowiadaniu. Nie moge doczekac sie kolejneho rozdzialu i zycze powodzrnia z testami :***
    Zapraszam do mnie na bloga XD

    OdpowiedzUsuń
  6. SPAM! chciałabym serdecznie zaprosić do nowo powstałego bloga na którym pisze opowiadanie. Moja historia jest o miłości uzależnieniu od adrenaliny i pasji do motoryzacji.
    serdecznie zapraszam do przeczytania i skomentowania, to bardzo duzo dla mnie znaczy!
    ijustwannatakecareofyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. na live-truth-love.blogspot.com pojawił się już drugi rozdział, zajrzyj, oceń, skomentuj, z góry przepraszam za spam ; ) - Molly

    OdpowiedzUsuń